dinsdag 6 november 2012

Foto's

Pff vandaag niet zo veel inspiratie.

Was net mijn picturemap aan het uitmesten en daar vond ik nog een paar mooie (zelfgetrokken) foto's. 
Ik fotografeer vooral speciale dingen. Ik doe dit echt heel graag.
Dan zeggen de meeste mensen: foto's maken, artikels schrijven, Demi, zie je het niet zitten om journalist te worden?
En dan zeg ik: En dan worden doodgeschoten door één of andere moordenaar die niet wil dat ik zijn moord in een tijdschrift zet? Nee bedankt.
Dat lijkt me trouwens ook echt saai. En alles is gebaseerd op feiten. Dan kun je nooit eens lekker fantaseren! Nee, geef mij maar liever iets fantasievol. Schrijfster zou ik wel leuk vinden, maar dat verdient volgens mij te weinig :)
Volgens mij wordt ik leerkracht Engels (ben ik lekker goed in :)) dan kan ik tussendoor ook nog verhaaltjes schrijven en foto's maken...
Pff ik weet het nog niet hoor, ik ben 14, ik kan nog 4 jaar nadenken en als ik het dan nog niet weet studeer ik nog maar wat verder ;)

Dus hier komen ze:





De lichtjes van mijn kamer!





Dit zijn Zorgenpoppetjes. Er is een legende in één van de oude dorpen van Glasgow dat als je een zorg hebt je die moet vertellen aan dat Zorgenpoppetje. 's Avonds moet je hem dan onder je kussen leggen en dan verdwijnen je zorgen.














Geen opmerkingen: