zondag 24 maart 2013

Wicca

Hey Vines,
Vandaag gaan we het nog eens hebben over "serieuze" dingen :P

Mijn vriendin is net gedumpt door haar vriendje. Ze kan hem maar niet vergeten. Daarom heb ik een paar leuke dingen bedacht om dat toch te doen. Het is niet echt Voodoo maar ook geen Wicca.
Hier moet je altijd mee opletten trouwens. Het is net als autorijden, als je niet weet hoe het moet is het levensgevaarlijk. 

Wat ik ook nog wil zeggen is: wens nooit iemand dood of ziekte toe! Heel veel mensen vinden dit wel grappig en leuk maar je weet niet hoe sterk deze krachten zijn!
Doe daarom dan alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft,... ook NOOIT glaasjedraai!
Voor diegene die dit niet kennen: je komt samen met een paar vrienden en ieder legt een vinger op een glas dat op een OUIJA-bord staat. Op zo'n bord staat het alfabet en ja en neen. 
Dan roep je een geest op, je vraagt dan bijvoorbeeld: is hier een geest? Als het glas naar 'ja' verschuift is hij er inderdaad. Maar geesten zijn zeer listig (sorry geesten). Ookal vraag je: is dit een goede geest? en antwoord hij ja, dan weet je het nog niet zeker. Zonder dat je het weet beheerst deze geest langzaam je lichaam. 



Dit is een voorbeeld van zo'n OUIJA-bord. Als er een geest is, laat hij het glas naar het juiste antwoord verschuiven.


Ik verplicht je niet om dit te geloven maar mijn vriendin (Diana) is een wicca (een goede heks dus).

Nou ja, dus bedacht ik een paar leuke dingen... Ze werken natuurlijk niet echt (voor zover ik weet) maar het is toch leuk om te doen. Iedereen vergeet op zijn eigen manier. Trouwens, terwijl je dit doet, denk je toch niet aan hem!


Allereerst hebben we fruitsap gemaakt (klinkt gek, ik weet het). We deden alsof een appelsien die jongen was en we persten hem helemaal uit. Daarna namen we een mooi glas en versierden we dat helemaal (suiker op de rand, een schijfje citroen op de rand,...). Toen dronken we het héél traag op. 
Ze
Wat je ook kunt doen is om al je leuke herinneringen op een papiertje schrijven en dat dan verbranden met een kaars of met een kampvuur (doe je het best buiten dus). Zeg bij elk briefje bijvoorbeeld: "ik wil je vergeten". 

Zo kun je zelf nog een aantal dingen bedenken. De meeste mensen zeggen dat het alleen werkt als je erin gelooft, maar eigenlijk is de truk hierbij dat je dan bezig met iets anders bezig bent. Hierdoor vergeet je hem dus een beetje.

De kunst is om door te denken, en niet zoals een dronken chauffeur achter het stuur van een vrachtauto te kruipen.
xxLucy




Geen opmerkingen: