dinsdag 12 maart 2013

Examens...

ZOOT!!
Net even naar de statistieken van mijn blog gekeken...
Meer dan 900 weergaven!!
Bedankt allemaal!


Volgende week heb ik examens, bah. Maar daarna wel twee volle weken vakantie! Wie gaat wat doen?
Oh ja... In de vakantie zal ik niet vaak thuis zijn, sorry :S
To the point, ik zoek mede-bloggers! Ik ben al veel te lang niet meer aan het bloggen en dat vind ik bijzonder jammer... Zeker als ik weet dat er zo'n honderd mensen op zitten wachten :S
Dus als je houdt van bloggen en creatief bent kom je zeker in aanmerking.
Stuur een mailtje naar: demilucyvines@hotmail.com met daarin je naam en hobbys. Omschrijf ook in een paar zinnen waarom jij gekozen zou moeten worden!

Alvast hartelijk bedankt, en heel veel succes met jullie examens aan allen!!

xxLucy

Geen opmerkingen: