zondag 24 februari 2013

Relaties

Mijn vriendin zit in relatieproblemen... Ze is samen met een jongen maar heeft gevoelens voor zijn beste vriend... 
Demi mag weer oplossen zeker...

Als je een relatie met iemand wil, vraag jezelf dan af...
 - waarom voel je je aangetrokken tot die persoon
    - en als je dit weet: heb je dat echt nodig? 

 - stel je voor dat je een relatie hebt met hem/haar, wat zou je  
   doen? als je hierop niets weet zou ik toch nog wat verder     
   nadenken...

Als je dan een relatie hebt...
 - denk dan: vriendjes zijn voor even, vriendinnen voor het  
   leven! verwaarloos je goede én minder goede vrienden niet
   als het dan uitraakt, bij wie moet je dan uithuilen?

 - praat! velen denken in mijn ogen dat naar elkaar "i love you",
   "wil je nooit meer kwijt" en weet ik nog allemaal wat te smsen 
   dat je een relatie hebt, dat is niet zo!! in een relatie moet  
   je veel meer doen dan dat

 - er bestaan geen regels in een relatie, dat hangt geheel van 
   persoon tot persoon af wat en hoe je iets doet (maar laat je
   niet onder druk zetten!!)

 - als je in het begin nog wat onzeker bent, vraag dan of je een  
   vriendin mag meenemen en hij een vriend, je kan ook op 
   dubble-date gaan als jullie beiden bevriend zijn met een 
   koppel
       -> in een groep op date gaan vind ik een minder goed idee
          omdat je dan niet fatsoenlijk met elkaar kunt praten


Zo, genoeg ge-relatietherapeut voor vandaag.

Nog een wijze raad: blijf altijd jezelf! (cliché, ik weet het)
xox Demi Lucy Vines

Geen opmerkingen: