zaterdag 19 januari 2013

Notitieboekje maken

Zelf een notitieboekje maken

Heb jij dat ook wel eens? Je hebt een geweldig(e) foto/nota/recept/... gevonden en dat wil je natuurlijk ergens bewaren. Maar waar? Genoeg kladjes in de prullenmand maar écht handig is natuurlijk een klein notitieboekje in de bovenste la van je bureau...

Notitieboekjes zijn handig, leuk en altijd een orgineel cadeau. Ik wil er graag één maken voor mijn overleden hondje. Ze is gisteren aan ouderdom gestorven, en ik wil graag een mooie herinnering voor haar maken.

Ik heb verschillende resultaten gevonden (filmpjes, foto's, beschrijvingen,...)

Filmpje

Als eerste plaats ik een filmpje. Zet het geluid maar af, want ze blijft maar door ratelen.
Dit is geen echt notitieboekje maar eerder een soort fotokadertje...


Mijn tip

Als je op het internet zoekt, vind je natuurlijk allerlei shit over bestellen en kortingen. Dat is natuurlijk niet leuk en creatief. Daarom zet ik hieronder mijn tip...

Koop (of zoek) een klein (of groot) leeg notitieboekje. Met of zonder lijntjes. Zoek een leuke lap stof en maak dat vast (met plakband of nietjes) aan de buitenkant van je boekje. 
Versier het verder met knopen en parels. 

Sorry, ik kon echt niets beters vinden...

xoxLucy

Geen opmerkingen: